Grr

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14801539.ab

Jag blir lite arg och fundersam när jag läser den här artikeln. Visst, det är jättesynd om henne. Men helt allvarligt, om tjejen visste med sig att hon var hundrädd, då går man ju inte in till vargarna, eller?
Hon är ändå 15 bast och kan väl tänka själv?  Med tanke på att det här har hänt förut också, så borde dom väl ha vett nog att inte ta in folk til vargarna? Eller åtminstonde ha högre säkerhet. Vargar är ändå djur och fu kan inte kontrollera dom, eller veta vad dom tänker på! Visst du kan försöka tämja dom, men du kan aldrig kontrollera deras agerande. Och det kolmården säger att dom ska göra är att "höja till 18 årsgräns" , men jag menar, vad gör det för skillnad? Vargarna kan ju likkagärna anafalla en 18åring som en 10åring? Jag tycker att iden är jättespännande att man kan besöka vargar på det här sättet, men det är ju i princip dömt att misslyckas! Jag menar vad är garantierna på att dom inte skule bita/attackera mig?`
Sånt här kan irritera mig rejält...
Den 15-åriga flickan blev biten av en varg på Kolmårdens djurpark.


Kommentarer
Fredrica

sv: Tack detsamma! :)

Ja det var sjukt kul! Ja prova det :)

Kram!

2012-05-09 @ 20:45:50
URL: http://freddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0