Pussel.

Jag tror/tycker att livet är lite som ett pussel..man försöker alltid få alla bitar på plats! Jag själv t.ex har aaalltid försökt att få ihop skola, kompisar och träning, för att det har varit viktigast för mig! Jag har varit bestämt, och vägrat sluta träffa mina kompisar bara för att jag har träning. Istället så träffar jag dom kanske någon timme mellan skolan och träningen! Och en timme då och så kan faktiskt betyda mycket. Och jag tror att bara man vill få allt att pass ihop så kan man det...det är bara att gasa!

Nu blev jag lite poetisk är på kvällskvisten men det får ni stå ut med!



Kommentarer
Sara

Du har så rätt, det är bara att försöka pussla så gott det går!:)



Svar: Tusen tack snälla du, vad glad jag blir!:D

2012-03-24 @ 10:39:29
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0